فوم پلی استایرن می تواند در باغبانی کمک کند
نوشته شده توسط : علی پور

فوم پلی استایرن می تواند در باغبانی کمک کند
11 ژانویه 2010
من یک دسته از بسته بندی فوم پلاستیکی از تعطیلات را ترک کرده ام، و من تعجب می کردم که با آن چه کار کنم؟ کسی به من گفت که هیچ یک از بازیافت کنندگان محلی آن را نمی گیرند، بنابراین من باید آن را به خاک گلدان بسپارم تا رطوبت را در نزدیکی ریشه ها حفظ کنم.

من نگران هستم که من از آلودگی می ترسم، زیرا از نظر من فویل پلی اتیلن قابل تجزیه نیست. لطفا کمک کنید.

- شریل G.، مدفورد

این درست است که پلی استایرن در محیط زیست، شریل، ناچیز است، زیرا بخشی از مراکز پردازش در کشور است که آن را بازیافت می کند.

وب سایت های زیست محیطی در سراسر اینترنت گزارش می دهند که پلی استایرن فضای زیادی در دفن زباله های کشور دارد، اما راه های متعددی برای مقابله با آن به شیوه ای سازگار با زمین وجود دارد.

گروه تولیدی ایران ورق

به طور گسترده ای گزارش شده است که مخلوط کردن پلی اتیلن در خاک گیاه پخته می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند، زیرا باعث می شود خاک بیشتر طول بکشد. همچنین، آن را برای مدت طولانی مرطوب نگه داشتن خاک، کاهش میزان آبیاری مورد نیاز برای حفظ یک کارخانه خانه.

با این حال، استفاده از پودر فوم در خاک گلدان باید فقط برای گیاهان گلدانی استفاده شود.

Denise Wolgamott، هماهنگ کننده بازیافت برای دفع زباله و بازیافت، توصیه می کند که از مخلوط کردن فوم پودر در خاک برای گیاهان در فضای باز استفاده کنید.

ولگاموت گفت: "فوم پلیمری نمی شکند، بنابراین ما توصیه نمی کنیم از آن در خاک گلدان استفاده کنیم."

متاسفانه، مراکز بازیافت محلی فایبر گلاس را قبول نمی کنند.

وولگاموت گفت: "استفاده از پلی استایرن برای بازیافت بسیار دشوار و گران است."

Wolgamott می گوید برای استفاده از بادام زمینی نشاسته ذرت در باغ ها. باکتری ها این نوع مواد بسته بندی را تجزیه می کنند و محیط را برای محیط بی خطر می کنند.

اکثر وب سایت های محیط زیست به شما می گویند که در صورت امکان خرید پودر فوم را فراموش نکنید. هنگامی که این امکان پذیر نیست، آنها پیشنهاد می کنند که بسته بندی پلی استایرن فوم را به UPS محلی یا اداره پست خود برای استفاده مجدد استفاده کنید.

به این ترتیب، می توانید بخشی از خود را با نگه داشتن فوم پودر از محل دفن ما انجام دهید.

ارسال ایمیل به سؤال "از زمان درخواست شما"، Newsroom of Mail Tribune، P.O. جعبه 1108، مدفورد، OR 97501؛ از طریق فکس به 541-776-4376؛ یا از طریق پست الکترونیکی به شما sms@mailtribune.com. متأسفیم، اما حجم سوالاتی که دریافت شده، ما را از پاسخ دادن به همه آنها جلوگیری میکند.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: